Ο στιγμιαίος καφές, με τον όποιο φτιάχνεται ο φραπέ, έχει δύο πολύ ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας. Λίγοι το γνωρίζουν αυτό και τώρα που oδεύουμε για πιο ζεστές ημέρες  ο κρύος καφές, θα γίνει ξανά η επιλογή των περισσότερων.

Αν έχετε προβλήματα με τη χοληστερίνη σας, τότε ίσως και να. επιβάλλεται να πίνετε φραπέ!

Ο λόγος είναι ότι ο φραπέ έχει λιγότερο καφεστόλη από τον γαλλικό καφέ, ή από τον ελληνικό καφέ, σύμφωνα με τον δρ Rob Van Dam, επίκουρο καθηγητή στο Τμήμα Διατροφής στην Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, ουσία που μπορεί να αυξήσει τη χοληστερόλη. Αν έχετε ήδη υψηλή χοληστερόλη ή οικογενειακό ιστορικό καρδιακής νόσου, ο στιγμιαίος καφές είναι καλύτερη επιλογή από τον γαλλικό ή ελληνικό καφέ.

Επιπλέον ο στιγμιαίος καφές φραπέ έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε καφεΐνη από άλλα είδη καφέ. Αυτό δεν είναι αλήθεια για όλες τις μάρκες, αλλά αν διαβάσετε τις ετικέτες, μπορείτε να βρείτε στιγμιαίο καφέ με μόλις 27 mg καφεΐνης ανά μερίδα. Μια μερίδα είναι συνήθως 1 κουταλάκι του γλυκού. Ένα φλιτζάνι από άλλα είδη καφέ έχει τουλάχιστον 95 mg καφεΐνης.

Πηγή: iatropedia