Το κολλαγόνο είναι μια πρωτεΐνη απαραίτητη για τον ανθρώπινο οργανισμό που μειώνεται αισθητά με το πέρασμα των χρόνων. Αποτέλεσμα της μείωσης αυτής είναι και η εμφάνιση των ρυτίδων καθώς το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του, ενώ τα μαλλιά, τα οστά και τα νύχια γίνονται πιο εύθραστα, κυρίως στις γυναίκες.

Ωστόσο, μπορείτε να πετύχετε την αύξησή του βάζοντας κάποιες συγκεκριμένες τροφές στην διατροφή σας, όπως:

Λαχανικά

Τα σκουρόχρωμα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που προστατεύουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες που επιτίθενται στο κολλαγόνο και το καταστρέφουν.

Ψάρια 

Τα ωμέγα-3 από λιπαρά ψάρια όπως είναι ο κολιός και ο τόνος, παρέχουν τα απαραίτητα αμινοξέα που συμβάλλουν στην διατήρηση της σφιχτής και ελαστικής επιδερμίδας.

Φρούτα

Τα βατόμουρα, οι φράουλες, τα μύρτιλα, τα σμέουρα και όλα τα μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία επίσης πολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που γερνούν το δέρμα

Σκόρδο

Το σκόρδο αποτελεί μία εξαιρετική πηγή ενώσεων θείου, που αποτελούν σημαντικά συστατικά για την παραγωγή κολλαγόνου.

Τέλος, ο ζωμός κόκαλου, περιέχει κολλαγόνο το οποίο στέλνει κατευθείαν στα κύτταρα ενώ η ζελατίνη που προέρχεται από αυτό κάνει καλό και στο πεπτικό σύστημα.