Δεν θέλετε να τρώτε κάθε μέρα delivery αλλά δεν το ‘χετε και με τη μαγειρική και τα ταπεράκια; Εδώ θα βρείτε όλες τις απαντήσεις.

Τα delivery σου ροκανίζουν το ένα τρίτο του μισθού και βάλε.  Υπάρχουν όλες τις απαντήσεις στο βασανιστικό ερώτημα «τι να πάρω μαζί μου για να φάω στο γραφείο;».

Ομελέτα/ αυγά scrambled: Φτιάχνονται πανεύκολα, σε 5 λεπτά ακόμα και το πρωί πριν φύγετε για τη δουλειά, τρώγονται μια χαρά και κρύα, και μπορούν να γίνουν όσο χορταστικά θέλετε –αν προσθέσετε, ας πούμε, αλλαντικά, τυρί, πιπεριές…– ή όσο ελαφριά προτιμάτε, μόνο με λαχανικά ή και σκέτα. Κι ένα μυστικό: Η μυρωδιά δεν εξαπλώνεται στο γραφείο αν προσθέσετε κάμποσο πιπέρι με το που ανοίξετε το τάπερ.

«Ψαγμένα» σάντουιτς: Ξεχάστε τα βαρετά ζαμπόν/ γαλοπούλα και τυρί, αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη για χορταστικά σάντουιτς με τόνο, σολομό, φιστικοβούτυρο και άλλα πολλά και νόστιμα.

Ρύζι με τόνο: Αφήνετε το ρύζι να βράσει για περίπου 10 λεπτά το πρωί εκεί που ντύνεστε/ χτενίζεστε/ πλένετε δόντια, το βάζετε σε ένα τάπερ, παίρνετε και μια κονσέρβα τόνο, και όταν χτυπήσει η λιγούρα στο γραφείο, ανοίγετε, αναμιγνύετε και απολαμβάνετε.

Μακαρονοσαλάτες: Τρώγονται ιδανικά κρύες, φτιάχνονται εύκολα και γρήγορα –ειδικά αν κάνετε την αβαρία να βράσετε τα μακαρόνια αποβραδίς– και μπορούν, όπως και τα αυγά που λέγαμε παραπάνω, να γίνουν όσο χορταστικές ή όσο light θέλετε. Για τη δεύτερη περίπτωση, επιλέγετε ζυμαρικά ολικής άλεσης και τα συνδυάζετε με λαχανικά. Στην πρώτη… ο ουρανός είναι το όριο, που λεν’ κι οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξωνες.

Σαλάτες σε βαζάκι: Αν έχετε μπει έστω και μια φορά από περιέργεια στο Pinterest σίγουρα έχει πάρει το μάτι σας αυτή τη μανία της τελευταίας πενταετίας που λέγεται mason jars, ελληνιστί σαλάτες σε βαζάκια μαρμελάδας. Το βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι, σε αντίθεση με το κλασικό ταπεράκι, οι σαλάτες στο βαζάκι δεν «πανιάζουν» και τα λαχανικά σας δεν μαυρίζουν. Μπορείτε, δηλαδή, να τις ετοιμάσετε από το προηγούμενο βράδυ, ή και μια-δυο μέρες πριν για να έχετε αρκετές έτοιμες στο ψυγείο. Όταν τις χρειαστείτε, απλώς τις αναποδογυρίζετε σε ένα πιάτο και είναι έτοιμες και χορταστικές.

Στήθος κοτόπουλο: Το συμπαθούν οι πάντες (κυρίως επειδή δεν αναδίδει βαριά αρώματα στα διπλανά γραφεία), είναι υγιεινό, θα σας χορτάσει χωρίς να σας βαρύνει, και… πρέπει να το φτιάξετε από την προηγούμενη μέρα –ποτέ δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Σπιτικό burger: Ιδανικά, θα περιορίσετε το κρεμμύδι στον κιμά για να αποφύγετε τη μυρωδιά ταβέρνας που ενδέχεται να εξαπλωθεί όταν ανοίξετε το τάπερ σας. Κατά τα λοιπά, έχει επίσης το μειονέκτημα πως πρέπει να το φτιάξετε από την προηγούμενη μέρα, αλλά είναι πιθανότατα ό,τι νοστιμότερο μπορείτε να φάτε στη δουλειά μετά το delivery. Εδώ έχουμε πολλές διαφορετικές συνταγές για σπιτικά burger –η τελευταία είναι απλή και γρήγορη, για όσους τεμπελιάζουν ή δεν έχουν αρκετό χρόνο.

http://www.in2life.gr/nutrition/top10/article/585634/ti-faghto-na-paro-mazi-moy-sth-doyleia.html