Είναι εύκολο τρώγοντας να αποκτήσετε ένα ανησυχητικά υψηλό επίπεδο χοληστερόλης. Εξίσου εύκολο όμως είναι και το αντίστροφο αλλάζοντας αυτά που τρώτε. Μπορείτε να μειώσετε τη χοληστερόλη σας και να βελτιώνοντας τα λίπη που επιπλέουν μέσα στο αίμα σας.

Πώς; Καταναλώνοντας κάποια τρόφιμα που παράγουν ίνες οι οποίες δεσμεύουν την χοληστερόλη και τις πρόδρομες ουσίες της στο πεπτικό σύστημα και τις απομακρύνουν από το σώμα πριν ακόμη να μπουν στην κυκλοφορία ή τρόφιμα που παρέχουν πολυακόρεστα λίπη, τα οποία μειώνουν άμεσα την LDL.

Μερικά από αυτά είναι:

Βρώμη. Ένας εύκολος τρόπος για να αρχίσετε να χαμηλώνετε τη χοληστερόλη είναι να επιλέξετε το ρύζι ή ένα κρύο δημητριακά με βάση τη βρώμη για πρωινό. Μπορείτε ακόμη να προσθέσετε μια μπανάνα ή μερικές φράουλες.

Λιπαρά ψάρια. Η κατανάλωση ψαριών δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα αντικαθιστώντας το κρέας, μπορεί να μειώσει την LDL καθώς τα ψάρια περιέχουν λίπη ωμέγα-3 που μειώνουν την LDL. Τα ωμέγα-3s μειώνουν και τα τριγλυκερίδια στην κυκλοφορία του αίματος και προστατεύουν την καρδιά βοηθώντας στην πρόληψη της εμφάνισης μη φυσιολογικού καρδιακού ρυθμού.

Ξηροί καρποί. Μελέτες έχουν δείξει σαφώς  ότι η κατανάλωση αμυγδάλων, φιστικιών καθώς και άλλων καρπών είναι ευεργετική για την καρδιά, ενώ τα καρύδια έχουν επιπλέον θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν την καρδιά και με άλλους τρόπους.

Φασόλια. Τα φασόλια είναι ιδιαίτερα πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, ενώ σας κάνουν να αισθάνεστε χορτασμένοι για περισσότερο χρόνο μετά από ένα γεύμα. Με τόσες πολλές επιλογές ανάμεσα στα διάφορα είδη φασολιών και τους πολλούς τρόπους μαγειρέματος, τα φασόλια είναι ένα πολύ ευπροσάρμοστο φαγητό.

Με πληροφορίες από «Harvard Medical School”

Απόδοση στα ελληνικά – Επιμέλεια «ygeiasdromoi.gr”